"Üç eşleştirme" bilinmezliği için yeni bir tanım
Üçler! oynamaya başladığımda, almak üzere olduğum çekicilik saldırısına hazırlıksızdım.
4x4
Hızlı bir eğitim, Threes'in öncülünü ortaya koyuyor!. 4x4 ızgara etrafında bir döşeme ızgarasını aşağı, sola veya sağa kaydırmanız gerekir. 1 döşemeyi 2'ye kaydırmak 3 oluşturur. Bununla birlikte, amaç eşleşen sayıları birbirine kaydırmaktır (3'ler 3'lerle birleşerek 6'ları, 6'ları birleştirerek 12'leri, vb.) ızgara karolarla çok fazla tıkanmadan önce mümkün olan en yüksek sayılar.
Basit görünebilir, ancak işler hızla zorlaşmaya başlar. Herhangi bir yönde kaydırmak, boşlukları olan her döşemeyi bir alanı bu şekilde hareket ettirmek için kaydırır, boşlukları doldurmaya ve diğer döşemelerle birleştirmeye zorlar. Ayrıca ızgaraya yeni bir döşeme ekleyerek 16 karelik ızgaradaki kullanılabilir bir alanı her zaman yararlı olmayan bir sayıyla doldurur.
Bütün tahtayı görün
Bu dinamik, tüm tahtayı göz önünde bulundurmanızı, sürekli olarak birkaç hamle ilerisini düşünmenizi ve yeni kutucuklarla neler olabileceğini planlamanızı gerektirir.
Ama teoriyi anlasam da Threes! benim için her zaman olması gerekenden daha büyük bir meydan okuma sunar. Yeni bir yüksek puan alma girişimimde kendimi sürekli olarak birkaç belirli karoya sabitlenmiş buluyorum. Kendi basiretsizliğim sayesinde, bu genellikle tüm tahtayı dikkate almadan dikkatsizce kendimi mecazi bir köşeye kaydırmama neden oluyor.
Sevimli
Hayal kırıklığına rağmen Üçler! Bana neden oluyor, tüm oyun aslında büyüleyici bir şekilde iyimser. Her bloğun kendi küçük yüzü ve eşlik eden kişiliği (aptalca bir ses ve arka hikaye ile tamamlanmış) vardır ve sürekli neşeli ve davetkar bir ton sağlar.
Hızlı bir şekilde bağımlılık yapar
Zarif, basit ve cezalandırıcı, Threes! güzel bir pakettir. Rastgele öğe onu geri tutsa da, bu matematiksel beyin jimnastiğine üç dakika içinde bağlandım.
Threes hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer Threes denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!